Godmorgon
Väntar fortfarande på priset på glasramarna till vägguttagen och lysknappar. Skulle få svaret idag skrev han. Priset för extra golvvärme i badrummet på övervåningen och alla spottar i tak, smygspottar i fönster och utomhusbelysning blev 35.250kr. Jag har verkligen ingen aning angående glasramarna, inte ens ett hum. Dom ligger på så olika priser beroende på storlekar och form och vi har ju allt från vanliga 2väggsuttag till 4väggs, dimrar, mediauttag och annat. Ja jag får vänta och se, blir det under 25.000kr så blir jag glad! Man kan ju kanske tycka att jag är lite knäpp då det här blir en ordentlig extrakostnad i huset, jag menar alla vägguttag och lampknappar ingår ju i huset. Men jag har tänkt så mycket på andra detaljer och hantverk och ville därför att vi skulle ha finare design på uttagen också! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress