Måndag
En tur till Ikea blev det idag, köpte förvaringslådor i plast så man kan packa upp lite av allt på vinden. Köpte lite annat smått och gott också. Såg några schäslonger och blev lite sugen på att ha nåt sånt i mysdelen på entréplan, ska fundera vidare.

Åkte till lägenheten för allra sista gången för att hämta nyckeln som städarna lämnat i brevinkastet efter sig. Fick en otrevlig överraskning när jag fick se att det fortfarande stod kvar saker i vardagsrummet i ett hörn, förstår inte hur Macke kunde ha missat det? Fick in alltihop i bagageutrymmet på Seaten som tur var! 

Under kvällen har vi packat upp några kartonger till, dock kom jag helt av mig när jag upptäckte att mitt nya munstycke till dammsugaren var borta! Jag har tänkt köpa mig ett i flera flera år och häromveckan gick jag äntligen in på Nilfisk och köpte ett. Det är ett sånt där med en rund borste på som man kan damma med, just den här är extra bra för man kan vika till den så att man kan använda den på andra vis också. Nu använde jag den för första gången igår och idag är den borta! Jag letade i säkert en halvtimma, tror att Hedvig har fått fatt på den och då kan den befinna sig var som helst i huset nu! Nånstans bland allt detta:

Den kommer väl fram så småningom. Inatt ska Axel sova i sitt nya rum och sin nya säng för första gången. Jag har lovat honom att sova där inatt också. 

Godnatt 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress