Torsdag
Istället för att känna mig bättre så blir jag bara sämre och sämre tycker jag. Nu har jag så ont i halsen så att det skär som knivar om jag tex gäspar. Jag har förkylningsblåsor i munnen som har spruckit och svider! Jag är så svullen i slemhinnorna i näsan att jag kan knappt kan andas. Det går verkligen inte att sova heller! Det som stör sömnen mest är nog svårigheterna att andas. Det gör dessutom ont att bara svälja sitt egna saliv. Jag trycker i mig alvedon, strepsils, coldzyme, honungsmjölk men inget verkar lindra överhuvudtaget. 

Det här är nog den mest jävliga förkylning jag varit med om. Eller är det kanske influensan? Förmodligen är det ett dagisvirus som Hedvig tagit med sig hem. Och hon stackarn, hon har ju varit sjuk här nyligen och då kan hon verkligen inte haft det lätt stackarn! Hon grät ju och pekade på munnen vid måltid så hon hade med största sannolikhet blåsor i munnen hon också, precis som vi misstänkte. 

Tycker ni att jag klagar mycket.. Jo det kanske jag gör men tro mig det är befogat! Stackars stackars stackars mig!! 😁
Ida

Usch hjärtat!! Skickar massa krya kramar ❤😘

Svar: Tack!!!😘😘😘
Tessan

Anonym

Köttelfeber låter det som :(

Svar: Nä vad hemskt det låter! Vad är det för nåt?
Tessan

Anonym

Eller körtel haha autostavning. Är bland det värsta jag själv varit med när man tycker man borde bli bättre blir man bara värre och värre! Som du skrev det går knappt att svälja sitt eget saliv :(

Svar: Läste nyss om det på 1177. Låter ju mindre trevligt! Hoppas hoppas att det "bara" är en oerhört jobbig förkylning för körtelfeber vill jag inte dras med i flera veckor!
Tessan

Anonym

.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress