Måndag
Dagen har spenderats med Anna och Otto på stan :) Först lunch på Lingonfabriken sen en tripp på stan. Hittade och köpte ett par jeans på MQ. 

När jag kom hem från stan så låg det ett paket på hallmattan innehållandes ett par träningsbyxor som jag skickat efter. Blev så nöjd med dom så jag beställde ett par till i en annan färg direkt. 

Nu under kvällen har jag börjat känna mig lite småsjuk. Det kliar i halsen och jag blir andfådd utav minsta lilla. Tog två alvedon och efter en timme hade jag 36.7 i temp, alltså inte feber men ändå högre än vad jag brukar ha, undrar vad jag hade haft om jag inte tagit alvedonen. Men jag ska försöka somna tidigt idag så att jag kurerar mig under natten och kan jobba imorgon. Jag vill ha en hel månad utan sjukdom eller vab, det har inte hänt sedan jag började jobba i September.

Här har ni gangster-Hedvig innan vi gick hemifrån idag



Tackan

Men vilken tuffing :-) hoppas sömnen hjälpte

Tackan

Tuffing!!

Ellinor

Så söt! 😍💞

Svar: Tack!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress