Lördag
Halv 9 imorse stod jag näst först i kön till klädbytardagen i Dagsbergsgården. 

Direkt när jag kom in så fick jag tag på en skaljacka i nyskick från Polarn och pyret för 40kr, ett par överdragsbyxor i nyskick från polarn också för 100kr, en jeansjacka, en skinnjacka, ett par kavatskor i skinn (som jag ska ge till Maddes Ines) ett regnställ, ett par converseskor till Axel, en folkdräktsklänning, en tjock mysig tröja, en polarnjacka som jag ska ge till Fias Sander och flera andra saker som jag inte kommer på just nu och alltihopa för 580kr! Superkap verkligen, så nöjd! 

Dom öppnade kl.9 och vid 9:30 var jag redan hemma igen, effektivt! 

Efter det har jag städat hela lägenheten, vi har lagat lunch, Macke hann med en timme på gymmet och nu ligger jag i sängen och kollar på mobilen innan jag ska iväg på ett kvällsjobb.











Och solen skiner och blå himmel! Att det var ett tjockt snötäcke på backen när man vaknade imorse gör faktiskt ingenting! Det är säkert borta innan imorgon iaf 😀
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress