Lördag
Mat, dryck, godis och mellomys hos pappa ikväll ❤️ 

Jag skrev ju ett inlägg häromkvällen som jag sedan tog bort då en del familjemedlemmar inte då fått reda på vissa detaljer ännu och jag ville inte att dom skulle läsa dom här först... 

Iaf så kom obduktionsrapporten häromdagen för Elias. Vi har ju trott att han gick bort pga en överdos eller blandning av nån medicin eller liknande. Men rapporten visade att han inte hade minsta spår av något sådant i blodet. Dödsorsaken var akut lunginflammation. Han sa själv att han kände ett tryck över bröstet och hade svårt att få luft en vecka innan han gick bort. Det tolkades som ångest då.. Så oerhört sorgligt! Jag kan knappt tänka på det ens en gång. 

Jag känner att jag fortfarande är kvar i nån sorts förnekelse, vill vara kvar där ett tag till!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress