Onsdag
Kom precis hem från gymmet. Gulliga Emma (lillebrors sambo) kom hit och var barnvakt åt Hedvig och Axel så att Markus och jag kunde gå ihop. Macke var där (Factory Fitness) för första gången och innan vi gick därifrån så hade han tecknat medlemskap :)

Jag provade på att jogga/springa litegrann. Jag har ju världens sämsta kondition! Förra våren så klarade jag endast 0.7 km innan jag var tvungen att stanna och då var jag helt helt helt slut!! Nu sprang jag 0.5 km, gick 0.5 km och sen började jag springa igen. Tänkte att jag skulle iaf slå dom där 700 meterna... När jag var på 0.69 km (och fortfarande kände mig ok) så råkar jag med magen komma emot knappen emergencystop och allt bara stannade av! Blev så himla besviken!!!! Först tänkte jag gå därifrån men så peppade jag till igen och startade om och sprang faktiskt 1.1 km utan avbrott! Det är helt otroligt bra för att vara jag!!! Nu känner jag för att bräcka det flera ggr om, så om jag bara kan få arslet ur vagnen och ta mig till gymmet oftare så ska jag springa lite mera varje gång :)

Idag fyller syster Madde år! Vi skickade två stora fina buketter med bud till hennes jobb från oss, Lisa, kusin Veronica med familj och mamma. Tyvärr så slutade Madde jobbet 2 timmar tidigare idag och missade därför blombudet med knappt en halvtimma.. Men hon får dom imorgon, hennes kollegor hade ställt dom i vatten sålänge. Grattis Madde!!!🎈
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress