Torsdag
Lite fix och trix idag, inköp av dom sista sakerna innan resan till Mallorca imorgon. Kl.05:20 går taxin till Kungsängens flygplats och 7:15 lyfter vi :) 

Axel fick frillan fixad idag också, han fick lite svart färgspray också och han var mycket nöjd!

Innan:

Efter:




Nåt annat mindre roligt är att jag (eller det var faktiskt Markus) upptäckte en knöl i bröstet igår kväll. En hård, rund knöl i storlek av en större ärta. 
Blev skräckslagen! Varje gång jag kände på den så fick jag panik och bara slängde ut armarna rakt ut i luften med spretande fingrar och ville bara skrika högt och kräkas!!! 

Ringde VC vid 8:30 imorse och en röst talade om att jag skulle bli uppringd vid 13:10 på eftermiddagen. När VC sen ringer så får jag veta att jag ska vända mig till bröstkliniken på US i Linköping men att deras telefontid bara är öppen till 12 om dagarna... Och imorgon så åker vi ju innan dom öppnar och landar sedan bara en kvart innan telefontiden är slut... Ska be min syster eller kusin ringa åt mig och boka en tid! Usch! Ska försöka koppla bort det under semestern men det blir såklart lättare sagt än gjort! Åh jag mår såååå illa bara jag tänker på det! 

Ni kan väl hålla en tumme åt mig om ni kommer ihåg det.
Carro

Men usch! Obehagligt trots att det MED ALL SÄKERHET inte är något... Jag började känna på mina ditekt när jag läste ditt inlägg... Men tycker att de känns gropiga och knöliga överallt... Förstår inte hur man ska kunna urskilja det man letar efter...

TREVLIG RESA!!!

Svar: Tack! Ja jag försöker lugna mig med att det kan vara en vanlig cysta eller fettknöl... Har ju såklart googlat sönder mig efter svar... Hoppas på att få en tid för undersökning så fort vi kommer hem! Tack för din kommentar!!!😘
Tessan

Tackan

Känner också ibland men de brukar försvinna.

Förstår din oro men det finns absolut ingenting du kan göra för att påverka eller förändra vad det än är så njut nu av er vecka och ta det när du kommer hem 💜💜💜💜💜💜

Svar: Sant! 😘
Tessan

Maria

Håller med föregående kommenterare. Behöver absolut inte vara någonting. Min mamma fick bröstcancer (hon klarade det galant❤️) och sedan dess har jag varit orolig, inte bara för henne utan även för mig själv. Känner ofta, och en dag kände jag faktiskt något runt och klumpigt. Fick remiss till mammografin, men var för ung så jag fick göra ett ultraljud. Visade sig att det bara var en svullen bröstkörtel. Läkaren håll på ett bra tag för att vara säker och berättade att allra oftast är det INGET! Men jag förstår definitivt din oro, var extremt nervös innan jag fick ett bra besked. Håller tummarna för att det är lugnt för dig med, men det är det säkert! Ha nu en underbar resa! Mvh// Mia

Svar: Tack för dom lugnande orden!! Skönt att det inte var nåt för dig! Kram!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress