Tisdag och första dagen på Daycamp
Kl.8 imorse så checkade Axel in på Stadium sportscamp/ Daycamp vid Stadium Arena. Vid 8:30 fick alla barnen och föräldrarna regler och info som gäller för veckan, sen var det dags för avsked från föräldrarna och då bröt Axel ihop. Han har varit så nervös inför det här, mest för att vara själv utan en förälder närvarande. Jag och Hedvig stannade kvar i 40 minuter medan Axels grupp fick leka och lära känna varandra. Sen fick jag klartecken från A att jag fick gå efter att ena tränaren lovat honom att han får ringa efter mig om det är nåt eller om han bara vill prata. Jag hoppas att han får superskoj idag och imorgon tror jag nog att avlämningen går lite lättare. Kl.16 ska han hämtas och då har jag lovat honom glass :)






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress