Onsdag
Hedvig och jag tog bussen till Söderköping och min kusin med familj igår. Här blev vi bjudna på grillat och glass, Hedvig fick sin allra första egna glass :) Vi stannade över natten då Markus skulle stanna kvar i Uppsala tills idag. Det blev ju rätt tomt när Axel i måndags åkte på pappavecka, Madde med familj åkte vidare till Visby efter en veckas vistelse hos oss. Så när Markus åkte iväg igår så ringde jag kusin Veronica direkt :)

Nu väntar vi på att Markus ska komma och hämta oss om några timmar. Ute öser regnet ner och jag känner inte för att springa till och från bussar i mina Birkenstock och med full packning i detta väder 😊




Här har alla tre barnen (Hedvig, Lithea och Havanna) gått och lagt sig för att sova under filtar på studsmattan igår. En lek som dom höll på med länge.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress