Måndag
Middag på Butlers med Lisa och hemnes syster Fia igår. Vitt vin och en kaffe Carlsson blev det också och iomed det så blev det även några cigaretter 🙈 Men vi säger såhär då, att samtidigt som intag med alkoholhaltig dryck så kan det väl få vara ok..?! 

Imorgon är det bröllop för Mattias och Li. Macke är bestman så han åker upp redan idag och ska tillbringa kvällen tillsammans med brudgummen. Jag är hemma med barnen tills imorgon då jag blir hämtad vid 10 och far uppåt jag med. Bröllopet är i Stockholm nånstans ute i skärgården, Dalarö kyrka. Sen är bröllopsfesten ute på nån ö i Dalarö. Vi har bokat hotell Bellevue och lyxade till det med ett rum med havsutsikt. Jag längtar redan efter hotellfrukosten som är det bästa med vistelsen på hotell enligt mig! 

Ikväll tänkte jag försöka få Hedvig att somna tidigt så att Axel och jag kan mysa till för oss själva framför nån bra film med massa godis och läsk! 

Måste upp till stan och köpa mig en hårblås då min lagt av helt och hållet och så behöver jag en ny mascara dessutom.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress