Söndag
Fick sovmorgon imorse. Sov med Axel i hans rum, gick in dit vid 2-tiden inatt när Hedvig började krångla. Så oerhört snällt av Macke som tillåter det, för det innebär ju att han själv får ta henne då. Jag har nästan satt det lite i system för jag har smygit iväg varje natt nu i flera dagar. Axel tycker att det är jättemysigt att samsova med mig dessutom!

Axel är hos en kompis och leker tills kl.4 då vi ska hämta upp honom och sen åka till Lindö till Mackes föräldrar. Mackes pappa kom hem igår efter en månads semester i Kuba.

Planerna för kvällen är att spela Uno som Axel fått i julklapp av sin morfar med familj och sen senare ikväll tänkte Macke och jag se filmen "Hobbit" om barnen somnar skapligt.

Hedvig ligger som vanligt i sitt soffhörn och sover middag. Nya favoritställningen är att ligga på mage med rumpan upp i luften. Min syster Madde sov alltid så när vi var små minns jag.



Mamma

Ser helt klart ut som Madde för hon hade en dress i den färgen också 😍

Tackan

Men gullrumpan då :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress