Onsdag
Jobbade kväll igår. Fick sån värk i magen vid 17-tiden. Vilade i personalrummet en stund men värken började nästa gå över till smärta. Vid 18:30 ringde jag Macke som fick komma och hämta mig. Hemma la jag mig på soffan i fosterställning och blev väl lite lite bättre efter en stund. Men bara nån minut senare så fick jag så ont i magen att jag fick gåshud på hela kroppen och trodde jag skulle gå sönder snart. Sådär så man glömmer bort att andas. Några minuter senare kunde jag äntligen gå på toaletten (behöver inte beskriva konsistens här kanske) och efter det så började smärtan klinga av. I natt har det svidit i magen på nåt vis och den har haft för sig ljud som varken jag eller Markus hört tidigare. 

Man undrar ju vad det kan ha varit? Kändes inte som magsjuka heller. Idag är jag mycket bättre men känner ändå lite grann att magen är helt utmattad eller vad man ska säga. Ska försöka ta lite extra hand om den idag. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress