Kväll
Fick förfrågan om att jobba ett extrapass imorgon, dagtur. Jag tackade ja. Tänkte att jag kan ju flexa ut lite tidigare, kanske tillomed sluta när kvällspersonalen kommer vid 13:30.

Hinner med att vara ledig iaf :)
Extrapengarna kommer ju väl till pass också. 

Har haft lite Kvällsmys med Axel i hans rum innan han somnade. Tänkte gå och lägga mig själv snart. Vi sitter i soffan och kollar på filmen "Familjen är värre."
Det bästa jag vet är att gå och lägga mig före Markus! Då ligger jag i sängen och slumrar och det känns så tryggt och skönt på nåt vis att Macke fortfarande sitter vaken. Då har jag möjligheten att fortfarande gå upp och umgås (om man kan kalla det för att umgås när man kollar på film) om jag skulle vilja. 

Godnatt 💗
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress