Pengar på vift
Det har inte gått så bra att sova idag. Somnade nån gång straxt före 8 imorse och vaknade sedan kl.13 när posten kom. Jag har väl omedvetet legat och väntat på den.

Min lön kom nämligen inte in på mitt konto inatt. När jag sen fick posten och lönespecen så ser jag att dom fört in min lön på mitt gamla Swedbankkonto, ett konto som jag för övrigt avslutat i början av januari när vi bytte bank till Nordea. Lönen jag fick i slutet av januari kom ju rätt så det är rätt konstigt att den skickats fel nu helt plötsligt. 

Efter att jag fått veta det så kunde jag ju inte somna om. Jag fick lov att ringa till vårat lönekontor och förklara allt för dem. Dom skulle ta tag i det omgående och sen höra av sig, så jag har legat vaken och väntat på att dom ska ringa.

Det här får dom ju bara fixa, vilket jag är övertygad om att dom kommer att göra också, men ändå. Det känns ju tryggare när pengarna är här och på rätt plats!

Blir en tuff natt i natt med såhär lite sömn men jag jobbar med underbara kollegor och det väger ju upp för förlorad sömn! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress