Min lilla fot
Nu har det gått 9 månader sedan jag föll av hästryggen och stukade vänsterfoten så illa att ligamenten och ledbanden slet loss en benbit vid fotknölen. Sakta men säkert börjar jag få tillbaka styrkan eller vad man ska kalla det i fotleden. Stabiliteten och balansen är också bättre men inte riktigt som det var innan. Men jag kan iaf springa på akutlarm på jobbet utan att halta fram. Sjukgymnasten tipsade mig om att stå på ett ben när jag borstar tänderna så det tänkte jag börja med. 

Hela svullnaden runt leden är inte borta men det kan visst ta ett år berättade hon också. Undrar hur vältränad jag hade varit om inte olyckan skett och jag hade fortsatt träna. Jaja, nu är jag iaf på G igen känner jag 👍 

Jobbar dag imorgon så klockan är ställd på 05:15 så nu är det bäst jag går och lägger mig!
Godnatt ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress