Men....
Vilken följetång det här med min lön är då... Dom ringde från HR med kompletterande frågor och funderingar. Jag fick åter igen förklara att jag inte fått min lön, att det står på lönespecen att lönen utbetalats till Swedbank till mitt gamla konto och att det inte finns i bruk längre, jag har inte tillgång det kontot. 

Det skumma är ju att jag fick januarilönen på rätt konto, alltså mitt nya konto. Hur kan det då gått till fel konto nu??? 

Dom skulle skicka det här som ett akutärende till Nordea och göra så gott dom kan för att jag ska få mina pengar så snart som möjligt. 
Jag blir ju orolig att jag inte ska få några pengar, att dom har fastnat nånstans "in space" eller liknande.

Macke är ju ett bra stöd i det hela. Han tycker att jag borde vara glad över att Sverige tagit två VM-guld nu ist, haha kul! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress