Lejonmamma!
Idag har jag haft en ordentlig pms-dag! Tanten kommer vilken dag som helst och det märks på mitt humör!

Hamnade i en situation på väg hem från Axels skola idag som slutade med att jag skrek för full hals på ett äldre par i en bil som enligt mig körde lite för vårdslöst i närheten av mina barn. Jag gestikulerade alla möjliga fula saker och hade nån av dom stigit ur bilen (dom stannade iaf till) så hade det kunnat bli slagsmål. Jag vet inte om jag nånsin blivit så arg på någon jag inte känner förut? Jag kunde känna adrenalinet pumpa i varje cell i min kropp! AKTA MINA BARN!

Axel undrade efteråt om det var teckenspråk jag använde mot tanten och farbrorn... Ehm jaaa.... 

Imorgon är det tandläkarbesök för Hedvig på schemat.
Sofia

Ja alla dessa idioter i trafiken.. Min mamma och min son höll på att bli påkörda på ett övergångställe med trafikljus. Kom en bil som inte blinkade att den skulle svänga, mamma tar min son och börjar gå ut då svänger bilen rakt framför dem, slickade dem med millimeter tillgodo. Det va ingen skymd sikt eller så, helt öppen korsning. Mamma var så skärrad att hon missade att ta regnr. Hade hon gjort det hade jag gjort en polisanmälan.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress