Badrumsgolvet
Igår kom vi som sagt överens om vilket klinker vi vill ha i badrummen. Tror att vi kör på samma i båda. 

Jag hade tänkt mig helsvarta, stora, blanka klinkersplattor till en början men det var Macke helt emot! Han ville ha BRUNT klinkers på toaletten! 

När jag sen fick se svart, högblankt kakel så var det inte alls lika snyggt som jag föreställt mig. 

Men så tillslut så låg den bara där, klinkersplattan som både Markus och jag ville ha! Nu hoppas vi ju bara som sagt att den ska funka också, att inte plattsättarna har några invändningar då det är så stora plattor. Men det får dom lösa på nåt vis isf? Dom får väl skära dom i mindre bitar runt golvbrunn?! 

Här är en bild tagen på klinkersplattan med min mobil, den är ännu vackrare i verkligheten!


Jag tänker på mina kaffemuggar från Rörstrand Ostindia när jag ser golvet



Anna

Åh älskart 😍 Är snarlikt det jag och Nisse tittat på till gästtoa och tvättstuga 👍 Kommer bli supersnyggt i ett badrum! Bra val 😘

Carro

Wow så fint! Tur att det inte blev brunt... 😉

Svar: Haha, ja verkligen!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress