Tack och lov!
Fick träffa en överläkare och en läkare till, båda klämde och kände. Fick sedan beskedet av överläkaren att hon var övertygad om att det var en svullen bröstkörtel och inget annat. Hon var så säker att hon tillomed avbokade ultraljudet som var tänkt idag efter undersökningen. Sen fick jag beröm för mina oerhört vackra bröst :) Så himla skönt! Nu kan jag andas igen!!!
Anna

Vilken oerhörd lättnad för Dig (och maken såklart)!!! Är glad att det gick bra. Varm kram

Svar: Tack så mycket!!! Himla fint skrivet!!!!!
Tessan

Anonym

Hej igen! Jag kikade in förut men hann inte kommentera då. Va skönt att jag hade rätt😉 nej men å så skönt, hatar the big C rädslan, den är fruktansvärd! Så himla glad för dig att du slipper oro!!!! Nu kan du glädja dig igen för huset och allt, det går ju inte att göra genuint när man är orolig. Lycka till med huset! Kram anonym

Svar: Tack för att du hade rätt!!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress