Söndag
Hade rätt mycket att göra inatt på jobbet. Men bra kollegor och tiden gick fort! Var hemma straxt för kl.8 imorse, somnade nån gång vid 8:30 och vaknade sen straxt före 11. 

Jag var ju dum och la mig i våran säng ist för att gömma mig i Axels rum som ligger lite avskärmat. Men det var bara för att jag saknat familjen och ville vara med dom fast att jag sov om ni förstår vad jag menar. Ja men det blev ju ingen sömn därför. Dom där 2.5 timmarna har Hedvig klättrat på mig några gånger, Axel har spelat Spotify på hög volym, han har kommit och frågat mig om vi kan se en Beckfilm ihop. Sen vid 11 så kom mamma förbi för att hämta Axel, han ska sova hos henne idag. 

Jag får gå och lägga mig tidigt ikväll helt enkelt! Imorgon jobbar jag en dagtur.

Macke åker iväg till Sthlm om några timmar. Imorgon flyger han iväg till Amsterdam tillsammans med sin nya chef. Sen bilar dom omkring i Europa i veckan och flyger sen tillbaka till Sthlm från Wien. Så på lördag är Macke tillbaka hemma. Han jobbade sin sista dag på Autoliv i Motala nu i fredags och börjar alltså imorgon på sitt nya jobb som heter CarOLiner som ligger i Katrineholm. Och tänk att JAG har fått fast på GAVA!! Kan fortfarande knappt tro att det är sant..! Vill bara skriva under kontraktet nu, innan chefen ångrar sig typ haha. Fast allvarligt, jag kan inte tro det förren jag sett papprena, dom skrivs nog imorgon eller i övermorgon. 👍
Sara "Sandras kompis" "bortsprungna tiger" ;-)

Vad roligt med fast! Grattis :-D

Svar: Tack!😊
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress