NORDLI
Den här gillar jag! Ett nattygsbord med trådlös laddning. Finns på Ikea (om man nu vågar sig dit, annars får man väl beställa via nätet.. Nä sånt får man inte skoja om...) kostar 899kr





Kanske att det blir såna bredvid sängen i huset sen.
Tackan

Känns läskigt tycker jag? Är det liksom laddning i dem hela tiden? Och brevid huvet på sängen ?😱 nej de skulle jag inte våga mig på.

Funderar på en " brandsäker" laddningsstation som jag skulle vilja, bygga . Hatar alls sladdar.

Svar: Jag tänkte lite så jag också, som hur mycket strålning den avger osv.. Får kolla upp det lite ordentligare först 😊
Tessan

Maria Ekström

Såna har vi:) fast utan moderniteten..

C

Har också det bordet men utan laddningstekniken. Fint är det och lagom högt till en Continentalsäng.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress