Beslutsångest
Väl på Mio möbler idag så började vi tveka angående soffan. Den var inte så skön och inte alls lika snygg irl. Den var inte särskilt inbjudande och så var den såg låg i ryggstödet, man vill ju kunna luta sig tillbaka och ha stöd för nacken då. Så vi bestämde oss för att den blir det inte! Sen hittade vi en som vi nog nästan bestämde oss för, men då hade klockan sprungit iväg och jag skulle till jobbet, ville inte ta nåt beslut bara för att vi hade ont om tid så vi sköt fram det till nästa helg. 

Haft en ok kväll på jobbet men mycket att göra. Känns nu i benen och fötterna när man kommer hem. 

Imorgon ska jag till frisören. Har bokat tid på mates, kände för att prova en ny salong och frisör. Har inte alls bestämt mig för om jag ska klippa eller spara på längden, om jag ska fortsätta med ljusa slingor eller gå mot mörkare håll igen? Kanske att frisören får bestämma det..

Godnatt!💜
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress