Augustifesten
Haft en toppenkväll med fina vänner på pappa grappa. Hedvig var med sovandes i vagnen men vaknade när fyrverkerierna smällde av (augustifesten i Norrköping) så straxt efter det gick Macke hem med Hedvig. Vi andra gick till Trädgårn nån timma och träffade på kollegor till mig och satt och pratade över en öl.

Trädgårn stänger kl.01 och vi hade lite planer på att gå vidare till Kopparhammaren men så kände min kära barndomskamrat att hon hellre ville hem och sova och glad är jag för det nu när jag ligger hemma i sängen med Markus och Hedvig sovandes bredvid! Nu inväntar jag filmen Beach som börjar på 4;an om en kvart, blir bra att somna till! 

Lite tråkigt att jag idag har sårat en vän då jag valde familjen över hennes 30-årsfest. Men jag ville verkligen ha helg med Macke och jag får gottgöra henne och fira henne tillsammans med en gemensam vän vid ett annat tillfälle, vi har redan lite planer på hur.

Godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress