Apachetår ❤️
Igår fick jag en sån fin liten present från en underbar person och gammal vän. Hon hade hört från min syster att jag slutat med Sertralin. Nästa gång dom sågs så hade hon köpt den här lilla stenen till mig och bett Madde att ge den till mig. En Apachetår, den har många fina och bra egenskaper: 

Traditionen berättar att Apachetåren är en Amerikansk Indiankvinnas tårar. Hon sörjer de män och krigare som av dödats av amerikanska kavalleriet. Stenen har använts i tider av sorg och förtvivlan och den har tröstat sin bärare genom att tillåta en sann förståelse för situationen och verklig acceptans. 

Apachetåren är beskyddande i hemmet eller på arbetsplatsen eftersom den absorberar negativitet och förvandlar den till positiva tankar och känslor.


Jag blev så glad att jag nästan började gråta ❤️ Tack Emily!


Här kommer en fin bild på mig och Markus igår, haha!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress