Påskafton
Det blev en sväng till stan idag. Jag invigde mina nya skor från Vagabond som jag köpte förra helgen.




Macke köpte nya skor, en jacka och en stickad tröja. Sen var vi på Polarn och Pyret och jag shoppade en pyjamas till mig och Hedvig, ett par mjukisbyxor och 2-pack tumvantar. Priset på Polarn blev 1255kr men med 20% rabatt som det var idag och med våra Coop-poäng som vi samlat ihop så kostade kalaset endast 104kr! 
Men sen såg jag efter att jag betalat att jag hade fått 50% rabatt på valfritt plagg om jag hade hittat påskägget som låg nånstans i butiken. Då hade jag fått alltihopa gratis och även 1 kr över. Men jag struntade i det, det kändes som om jag redan hade rånat affären tillräckligt 😁


Efter stan åkte vi till Lindö och åt lunch och kollade till katten som vi är kattvakt åt under helgen. Hade tänkt ta en promenad men det haglade ute och jag fick ju såklart skoskav i nya skorna, som jag ALLTID får första gången i ett par nya skor.
Så vi åkte hem ist :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress