Oj då!
Hur fort gick inte dom här dagarna?! Har visst inte bloggat sedan i tisdags..

Igår var jag ledig från jobbet men gjorde ingenting särskilt för det, lagade inte ens mat för det gjorde Macke när han kom hem.

Idag jobbar jag kväll, jobbar lördag, söndag och måndag också. Har fått en elev på jobbet, hon går sista terminen på undersköterskeutbildningen :) 5 veckor ska jag handleda henne. 

Tänkte visa en bild här som det mest är meningen att min mamma ska se. Barnvänliga kaktusar! Mamma- stickar du såna till oss? 💚 



Mamma Nilla

Ge mig beskrivningen så kan jag göra det!

Svar: Jag har ingen tyvärr. Det fixar väl du ändå va?!
Tessan

Carro

Hittar inte någon beskrivning... Ville att svärmor skulle sticka, men hon ville ha mall. Men det kan väl inte vara så svårt med tre korvar anser jag (som dock INTE kan sticka...)?!

Svar: Haha jag anser precis detsamma
Tessan

Anna

Hej! Jag undrar om Du skulle kunna tänka Dig att göra mig och sambon en stor tjänst..?? Vi skall köpa första barnvagnen och väljer mellan just Joolz och Bugaboo. Om Du skulle ha tid och lust att lista lite för och nackdelar med de båda. Förstår om inte tiden finns men det skulle vara jättesnällt om Du har möjlighet. Kram Anna

Svar: Hej! Vi köpte oss en Joolz då vi bor i stan och det är en cityvagn tycker jag. Otroligt lättkörd, lätt att fälla ihop när man fått in knycken! Den är också allra snyggast enligt mig! Det som varit lite minus med vagnen är att förvaringen under är i stort sett obefintlig, men det har jag kunnat leva med utan problem, på dom nyare så är ju förvaringskorgen lite större dessutom så kan man sätta till ett shoppingnät sen när man har sittdelen vänd från sig. Sen är suffletten lite kort men vi har haft "draperi" eller vad man ska kalla det och det går även att köpa till nån förlängningsdel från joolz. Jag har varit så nöjd med Joolzen! Nu bytte vi då vi kommer flytta från stan och ha grusväg upp till huset och då är bugaboon (iaf buffalon) mer optimal. Men det finns ju vinterdäck/terrängdäck att köpa till på Joolzen också. Jag är än så länge väldigt nöjd med buggan men kan nog inte utvärdera den helt då jag bara haft den 1 vecka och faktiskt inte ens vet hur man fäller ihop den ännu.. 😁berätta gärna vad ni valde sen 😀
Tessan

Anna

Tack snälla Du!!! Berättar vad det blir, dröjer dock till efter sommaren. :) Tack igen och stor kram

Svar: Ett tips är att kolla in kiddies24.de (man kan välja "english" längst upp i högra hörnet) om ni bestämmer er för Joolz. Vi beställde våran vagn därifrån och fick den hemskickad på bara en vecka. Priset då för ligg och sittdel, skötväska, mugghållare och regnskydd var 9000kr i svenska inkl. frakt, när den samtidigt kostade 13.000kr här i Sverige 👍
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress