...
Jag och mina nedräkningar, haha. Idag är det alltså bara 100 dagar kvar tills vi lyfter från Kungsängens flygplats mot Mallorca för en veckas semester. Bilderna är från katalogen från vårt hotell, verkar hur fint och mysigt som helst!



Fick en bild skickad från framtida grannen idag tagen från deras hus med vy mot våran tomt. Nu ser man ju inte mycket mer än ett tomt område, men där var det alltså igår tät skog och nu är det borta. Åh det händer det händer!




Hedvigs feber trippar uppåt. 39.6 grader sist jag kollade. Hon har fått en alvedon sup och sover nu. Liten!💜



Ida

Vart i Svärtinge är det ni bygger? Längtar som tusan tills ni också är där! Tur man har vänner som bygger hus och har barn när man tydligen aldrig ska få till det själv.. (Nä jag ä inte bitter) ❤️😘

Svar: Övre, på utsiktsvägen 😍 haha sluta, passa på och njut ist, jag ska påminna dig sen när du önskar egentid igen!😜 puss 😘
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress