Tänder på G
Hedvig är inne i en sån trälig period nu! Varje natt sen i söndags har varit överjävlig rent ut sagt. Vi har försökt med allt! Jag anar att det är tänder på gång och så en kombination av alla nya intryck med att gå på dagis också... 
Stackars, stackars liten! Och stackars oss stora med för den delen!! 

Men konstigt nog känner jag mig ok och att jag har rätt bra med energi om dagarna iaf :)

Dagens slösa blev 170kr då jag beställde en poster från fotografiska. Jag fick ett sånt där typiskt ryck då jag bara såg nåt jag ville ha och vips så hade jag beställt och betalat! Onödigt men men, man måste få unna sig onödigt ibland också! Annars hade jag"nollat" den här dagen.

Fredagsvikten imorgon igen då. Väntar mig inte nåt hopp nedåt direkt, snarare uppåt med tanke på ägglossning (som enligt min apo är idag) och sen all sömnbrist i veckan.

Nu ska jag lägga mig och kolla på film som börjar på SVT2 om 10 minuter. Jag är ju så dum så att jag prioriterar den istället för sömn... Jag borde inte få klaga angående sömnbrist egentligen...!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress