S Ö N D A G
Idag blev det en tur ut till djurparken där jag köpte årskort till nästa år. Efter det en sväng på stan med Fia och hennes lilla Otto, Fia köpte lite kläder men jag höll mig till att bara köpa lunch. Under kvällen var jag och Axel på bio och såg Pojken med guldbyxorna. Riktigt bra film! Kanske lite läskig emellanåt men det gick bra ändå, alltså för Axels del. Den är egentligen från 11 år. 

Inatt tror jag bara att jag fick sammanlagt 1.5 - 2 timmars sömn. Hedvig gallskrek mellan 00-04 och efter det var hon ledsen och grät mycket. Förmodligen hade hon ont i magen. Under morgonkvisten så skötte hon magen ordentligt och efter det har hon varit ok. Hoppas nu verkligen på att man får bättre sömn inatt! Klockan ringer 05 imorrn bitti.

Dagens slösa blev: 1967kr 
(Årskort, lunch, bio och biogodis) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress