O N S D A G och vikthets
Jag är så nyfiken på att få veta fredagsvikten! Har bestämt att jag inte får väga mig förrens dess. Jag har skött mig riktigt riktigt bra så jag hoppas på ett skutt neråt! Jag har snart ägglossning och då vet jag att jag alltid går upp ca 2 kg :( kläderna sitter bra mycket tightare under den perioden! Bara att hoppas på att den inte påverkar fredagsvikten, eller att den inte har kommit tills dess.. Varför så vikthets helt plötsligt kanske ni undrar..? Men alltså, jag gick ju ner så bra i våras och sen dess har vikten stannat och tillomed gått upp lite vilket kanske inte är så konstigt då jag VRÄKT i mig godis, chips och pizzor och annat onyttigt. Min trivselvikt för att jag ska känna mig bekväm i kroppen är straxt över 60 kg. Många av mina favoritjeans kommer jag absolut inte i längre! 
Jag fyndade ett par jeans på Åhlens rean nyligen och dom får jag absolut inte igen knappen på (kostade 600 från början men var nedsatta till 99kr) och jag tycker dom är så snygga så dom vill jag kunna använda! Jag har dokumenterat med foton sen en vecka tillbaka hur dom sitter nu och det är ingen vacker syn haha! Jag har krånglat på mig dom och slitit och dragit (knappt nån stretch i dom) och jag får hittills nästan upp dom men det hänger som en muffins över dom om ni förstår vad jag menar. Om jag nånsin lyckas och kommer i dom skapligt så ska jag dela med mig av före och efterbilder :)

Dagens "slösa": 0kr 
gittan

Halloj hittade inte mors loppis;-) var nog i östra Ryd haha husby ligger ju i Vikbolandet typ;-) minska på sockergött och ät mer sallad så går du garanterat ner. Men vad duktigt, jag måste också ner några kilo. Googlade på något och hamnade på din blogg;-) lite kul faktiskt. Ha en brA DAG.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress