Godafton (jösses vilka bra rubriker jag får till)
Dagens "slösa" blev 145kr på Coop och 500kr på en barnvagn som vi köpte begagnat för att ha som dagisvagn. Nämnde jag det tidigare (?) att på dagiset så står vagnarna ute obevakade och inre heller är det nåt tak över. Dom står precis innanför ett lågt staket och det är inte särskilt svårt att norpa en vagn om nån skulle vilja det..! Vill inte ha våran fina dyra vagn ståendes ute i regn, snö och fukt, inte ens i sol då det bleker färgen också. Jag vill definitivt inte att den ska bli stulen heller!!
Men nu har vi en fint och fullt fungerande trehjuling som vi kommer ha på dagis :) känns bra, så det var köpvärt tycker jag :)
Summan för idag blir alltså: 645kr 

Ska fota vagnen så ni får se den. Fick både sitt och liggdel och åkpåse+ paraply/parasoll för 500kr 

Imorgon ska Axels klasskamrat Olof sova över här. Jag har lovat dom en massa fredagsmys (vi kallar det för Lill-lördag haha) på lördag morgon till frukost ska jag baka chokladfyllda croissanter till dom hade jag tänkt, jag har officiellt blivit en såkallad "feeder" ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress