Första dagen.
Första arbetspasset avklarat, jobbade 13:30-21:30 och det gick superbra! Så skönt att jobba ned lugna, kvalificerade arbetskamrater! I somras var jag ibland så uppe i varv efter ett kvällspass så att jag inte varva ner förrens efter midnatt nån gång och sen låg vaken till 2-3 på natten. Så känns det inte ikväll! Jag satt och gäspade på bussen hem och känner mig riktigt avslappnad nu :) Så pass att jag tillomed tackade ja till att jobba dagpass imorgon då jag egentligen skulle ha varit ledig. Det blir kvalificerad övertid då jag redan jobbar heltid så det ger 2.5 ggr pengarna i timlön imorgon och det är det ju värt! 

Så nu blir det att ställa klockan på 05:30 och gå och lägga sig. Ska slökolla lite på veckans Dox-dokumentär på SVT1 från sängen innan jag somnar. 
Känns så bra det här! Hoppas att det håller i sig och inte bara är nån smekmånadsfas.

Dagens slösa blev 22kr i cafeterian på jobbet och 100kr påfyllning på busskortet, så: 122kr sammanlagt

Godnatt 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress