Zombieattack
På vägen hem från jobbet för en timma sedan så går jag förbi en container dör en kille står längst upp på ett berg av bråte framåtlutad och rotar runt. När han får syns på mig så fryser han till och vi får ögonkontakt. Det syns på lång väg att han är drogpåverkad. Han står alldeles stilla och är förmodligen helt övertygad om att han inte syns (fast att han är helt exponerad där han står!!) Precis efter att jag passerat containern så börjar han rota igen samtidigt som han morrar högt! Behöver jag säga att jag ökade på mina steg...
Det påminde i allra högsta grad om en sekvens i serien "Walking dead" med zombies! Fy så otäckt! Är det så att vi har en massa zombies omkring oss nu, med det menar jag alla dessa narkomaner som öppet vandrar runt utan nån rädsla för att bli upptäckta, för dom tror ju tydligen att dom är osynliga för oss andra dödliga...

En kvart efter att jag kommit hem så vandrar nästa zombie omkring.. Axel som i sömn ska upp och kissa men istället för att gå till toaletten så försöker han få upp ytterdörren...

Får se hur mycket mardrömmar jag har inatt.

Godnatt?!
Ida

Fy tusan va läskigt. Zombisarna är här! 😵

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress