S Ö N D A G
Hela dagen idag har jag haft ett illamående som kommer och går. Ena stunden är jag hungrig och sugen på allt för att sen i nästa vara nära på att kräkas nästan.. Nej jag är inte gravid!! Det måste vara sviterna av magsjukan?! Förstå om man skulle ha sån oerhörd otur att man blir sjuk i skiten igen :( 
Det finns dom på jobbet som har haft magsjuka om och om igen då det går runt i familjen och sen börjar om från början igen.. Usch usch schaaaas!!!

Jag törs knappt säga det men det verkar inte ha smittat nån annan i min familj, tack och lov!

Macke är på pizzerian runt hörnet och hämtar mat, hoppas jag får i mig nåt!
Sofia

Så hade jag oxå efter en magsjuka/matförgiftning. Det enda som hjälpte var att äta havregrynsgröt flera ggr om dagen. Krya på dig!!!!

Svar: Tack det var skönt att höra, då vet jag att det är övergående iaf! Kramar!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress