💛
KĂ€nner att jag mĂ„ste sĂ€ga hĂ€r att Elias inte sjĂ€lv valde att avsluta sitt liv. NĂ€r jag lĂ€ser min egna blogg sĂ„ fĂ„r jag sjĂ€lv intrycket av att det skulle vara sĂ„. Men nej, sĂ„ var det inte! Han mĂ„dde bra, sĂ„g ljust pĂ„ framtiden, skulle fĂ„ sin allra första egna lĂ€genhet om ca en mĂ„nad, hade börjat trĂ€na och hade funderingar pĂ„ att börja plugga, hade hela livet framför sig. I lördags pratade han i telefon med pappa och bestĂ€mde att han skulle komma hem helgen dĂ€rpĂ„ (alltsĂ„ nu). I lördags kvĂ€ll gick han och la sig för att sova hemma hos en kompis efter en fest, sen vaknade han aldrig mera igen. 

Imorgon söndag skulle han fylla 22 Ă„r. 

Han rycktes bara ifrĂ„n oss. Bara sĂ„dĂ€r. 

Carro Bergholm

Även att jag sjĂ€lv förlorat min bror sĂ„ fĂ„r jag en sĂ„ stor klump i magen för din och din familjs skull. Vet vad ni gĂ„r igenom och inget nĂ„n sĂ€ger kommer hjĂ€lpa till en början. Men av erfarenhet sĂ„ blir det bĂ€ttre. Man börjar inse att man mĂ„ste vara glad för de minnena man har och leva i nuet och ta vara pĂ„ varenda dag och mĂ€nniska som betyder nĂ„t! Ni Ă€r starkare Ă€n ni tror och ni överlever det hĂ€r Ă€ven att det inte kĂ€nns som det nu. Ville bara sĂ€ga att jag tĂ€nker pĂ„ er och skicka lite styrka i allt mörker❀

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress