Elias ❤️❤️❤️
Han fattas oss något enormt! Kan inte förstå att det är sant, att jag inte ska få träffa honom och prata med honom, att jag aldrig mer ska få se honom? Känns som att om jag springer tillräckligt snabbt så kanske jag kommer ifatt honom, som om han bara är ett steg framför oss hela tiden. Så varm och omtänksam, så fin och vacker! 

Hur ska man kunna acceptera detta? 



Josefine

Kan inte tänka mig vad ni går igenom.. Måste vara fruktansvärt!! Vi känner inte varandra men jag läser din blogg flitigt och jag tänker på dig!! R.I.P! :'(

Moa

Jag är så ledsen och beklagar verkligen sorgen! Det är så ofattbart och orättvist. Kommer tydligt ihåg hur roligt tillsammans vi hade när vi var småa. <3 Jag beklagar verkligen. Tänker på er alla och massor av kramar!! <3

ebba

Hej!
Så hemskt att läsa om din lillebror. Finns inga ord som kan ge tröst, Jag förlorade min två år äldre bror för lite mer än ett år sedan.
Maila gärna om du behöver ventilera med någon utomstående men som också mist en bror.
Stor varm kram till dig <3

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress