T I S D A G
Vägde mig imorse för första gången på en vecka- 67,3kg stod vågen på.. Med andra ord börjar det nu barka iväg åt fel håll! Jag som nyss såg siffran 65,6 ju. Men jag har ju också frossat i godis, chips och dip och läsk mm! Så nu är det skärpning igen! Tänkte att jag ska hålla mig på 1500 kcal om dagen ca. Idag har jag hittills bara ätit ca 1000 och då är jag fortfarande proppmätt efter middagen för en timme sedan. Får se om jag orkar nåt mellanmål/kvällsmål senare. Bilden är på kvällens middag- ugnsbakad lax med ris, broccoli, gurka och egengjord bearnaise på lättkesella. Jag kämpade men kunde inte få i mig allt! Gott var det! Ca 350-370 kcal för hela måltiden men då jag lämnade lite så blev det kanske 300 kcal :)


Det här fick jag lämna tillslut


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress