S Ö N D A G
Sen klockan 10 imorse har vi städat och städat och städat här hemma (nästan flyttstädningsnivå) och däremellan har vi också varit och storhandlat. 

Har satt upp nya tavlorna som är från Vee Speers :)




Saken jag skrev häromdagen att jag hade köpt är en stor glasburk med tappkran på. Den finns/fanns på Åhléns och jag fick söka runt och ringa halva Sverige för att få tag på den.. Tillslut fick jag napp i Jönköping så där stannade vi på vägen hem från Malmö och jag köpte dom två sista där, en till mig och en till Lisa :) Jag har inte använt min ännu men Lisa invigde sin som drinkbägare igår (snodde bilden på instagram då jag inte själv var där) 


Den här är från Åhléns hemsida:


Och den här hittade jag på Yayanaomis blogg

Tänker mig att man kan ha lemonad, sangria, bål och allt möjligt i den :)
Älskar den verkligen!! :)

Nu är det bara tvätt kvar och så Axels rum som tyvärr alltid nästan ser ut som världens soptipp, vilket beror på att vi (fy på oss!!!) använder det som avlastningsrum/förråd när inte han är hemma. Dessutom är garderoberna där inne fulla med skräp och en massa massa saker som vi birde ha rensat bort och kastat för länge sedan!!! Men det rummet får bli nästa helgs projekt, gör nog bara en liten snabb städning innan Axel kommer imorgon (dvs trycker in allt skräp in i garderoberna igen) 
Nu ska jag bara njuta av att resten av lägenheten är städad! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress