Hej HOPP
Hoppträning igår på ridskolan. Det började bra och jag hoppade högre hinder än jag minns att jag gjort tidigare. Hoppade på en liten bana med 14 hopp/hinder och det började som sagt bra, tog mig igenom nästan hela banan när jag på ett utav dom sista hindren tappade stigbyglarna och sen var det kört! Dunsade i backen och vänster foten tog den värsta smällen. Var säker på där och då att foten var bruten! Några minuter senare kändes det bättre och jag kunde halta ut från ridhuset och ut till Veronicas (kusin) bil. Fick skjuts hem och gick och la mig med en svullen fotled som började färgas lite i blått.

Har legat vaken i stort sett hela natten pga värk, värk, värk!!! Den värker hela hela tiden även när jag är blixtstilla i timmar :(  Finns INTE EN CHANS att jag kan stödja på foten idag!!! Jag skulle skrika av smärta och säkert svimma om jag ens försökte!!! (Dramaqueen) 

Macke har fått bära mig till och från toaletten och Axel har varit och plockat fram plåster och satt lite högre upp på benet på mig ❤️ Han har också plockat fram frukost :) 

Ska ringa VC nu vid 8 och be om att få en tid, lite orolig är jag att det är en spricka i foten kanske? Jag har stukat foten förut när jag har spelat fotboll men det här känns som snäppet värre. Eller så är det bara jag som blivit snäppet larvigare ;)

Macke stannar hemma från jobbet idag och tar hand om Hedvig och skjutsar/bär mig till VC och Natalie kör Axel till skolan ❤️ 

Jaha, jag som tänkte bli ridproffs nu, det blev ju en kort karriär ;) (nä jag vet att livet inte är över men lite bitter kan man få bli?!) Jag ska tydligen i sporta alls...

Foten igår kväll

Foten just nu:

Min lilla trotjänare:

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Veronica

Men aj vännen!!
VC o VC... Kan man inte åka till röntgen direkt... Nä just ja, omständigt ska det vara!!
Bra i alla fall att du kollar upp!! Kräv röntgen!!

Svar: Tack! VC kan kanske skicka remiss
Tessan

Tackan

Åk till akuten! Skit i vc tar hundra pr då och sen ska de skicka röntgensvaren till vc.
Ser aj aj ut! Tur att du fått lite plåster <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress