Var är John Blund?
Nä, jag tror inte att jag tål socker längre. Varje gång jag ätit godis så mår jag dåligt efteråt! Inte ont i magen eller så utan jag blir mera ängslig ist, ungefär som om jag skulle ha druckit 5 koppar kaffe på rad... Tycker att det blir så äckligt på tänderna också, som en beläggning direkt. Usch!! Men lika f*n så kommer jag ändå äta godis nästa helg förmodligen, man lär sig aldrig :( 

Här hemma är det Gladiatorerna som gäller just nu. Vi håller tummarna för att Axel ska somna ifrån snart så att vi kan sätta på ett avsnitt av Game of Thrones. Axel har ju egen tv i sitt rum men han paxade vardagsrumstv-n redan i torsdags.. Antar att han tycker det är mycket mysigare i vardagsrummet, det gör vi också. 
Hedvig ligger och bräker som ett litet lamm i våran säng och leker med sina gosedjur :) 
Vi håller tummarna för att hon somnar tills vi ska sätta på Game of Thrones också, men det kan vi nog glömma efter hennes monster-nap för en stund sedan...! 

Minns när jag var liten och mamma brukade säga att snart kommer John Blund när vi skulle gå och lägga oss. Jag låg alltid vaken så länge jag kunde för att jag ville se vem det var. Trodde att det var nån gubbe som skulle komma och fika med mamma haha! Sen på morgonen så brukade jag fråga om han hade kommit sen kvällen innan och det hade han alltid :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress