T I S D A G
Igår blev det bodypump igen :) Kände mig helt återställd och hade inte det minsta ont i halsen längre. Jag har börjat lägga på lite lite mer vikter med betoning på lite! Jag är inte särskilt stark ännu men det blir bättre och bättre iaf. Vissa övningar som benböj tex är lite svåra då jag har så korta hälsenor så jag måste upp på tå i vissa övningar som egentligen kräver att man har hälen i golvet, fattar ni? Men Patrizia (tränarn) har visat hur jag kan göra istället (liknande fast att jag vinklar fötter och knän utåt åt sidorna ist) Jag är så jäkla svag när man ska göra utfall!! Det bränner i låren så att man tror att man ska självantända snart! Men hela passet är så jäkla skönt over-all! 
Ikväll blir det pass med sparkar, slag och kondition igen :) Ni vet det passet som jag körde förra tisdagen men först inte tyckte att det var nåt för mig. Har glömt vad det heter? 

Hoppas att soffan kommer snart! Man längtar till att få sätta sig bekvämt och slappna av när man är på väg hem från gymmet...! 
Nu ska jag rensa lite bland barnkläder :)
Sara

Säg till om du har något du vill sälja :) Jag väntar en liten tjej inom några veckor.

Svar: Grattis!! :)
Jag funderar på att lägga ut lite plagg till salu på bloggen :) en bloppis (heter så va?!)
Tessan

Sara

Det låter toppen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress