O N S D A G
Idag var jag på gymmet vid kl.12 och körde lite gång och spring på bandet :) Första gången jag springer sen jag var 12-13 år tror jag?! Det blev 4km på tiden 30:41. Målet är att klara 5 km på under 28 min. Tänkte vara med i vårruset i maj så nu tränar jag lite inför det :) Var klippt slut efter träningen. Svettig var jag också vilket är ett bra tecken, det betyder att kroppskonditionen förbättras :) Visste ni att ju bättre kroppskondition man har desto mera svettas man!!! Som Gunde Svan- han svettas väl 2 liter om han springer 100 meter... Jag brukar vara snustorr efter ett ordentligt träningspass oftast. Men nu börjar svetten komma igång som sagt, fräscht inlägg det här blev då, haha! 

Ellinor (lillasyster) kom hit efter sin skola och hade hand om Hedvig medans jag var på gymmet och sen gick jag och hämtade Axel och Elian på deras skola. Ikväll blir det en info/kundkväll på Grand Hotel som babyproffsen och Besafe håller i, om hur man säkert åker bil, bilstolar och annat sånt viktigt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress