Hoppla hoppla
Har varit på xcombat på gymmet, slängde mig i bilen efter det och körde till Söderköping, in till kusinen och bytte om där, hoppa in i hennes bil och åkte till stallet och medverkade sedan i en timmes ridlektion. Idag var våran första gång och vi hoppade in i en befintlig ridgrupp som redan varit igång ett tag, hoppade in som sagt- det var nämligen hoppning som stod på schemat idag. 

Det gick bra och var kul men jag hade en pigg 6 åring så mestadels av lektion fick jag ägna åt att bromsa, bromsa och bromsa...!! Hoppade superlåga hinder och kände att jag nöjde mig med det. Den här vågade tjejen som trodde att hon var odödlig och inte hade bangat för mycket finns inte kvar längre direkt..! Men man kommer våga och vilja mera när man kommit igång sen förmodligen.

Är rätt så orolig över morgondagen och träningsvärken! Hoppas man klarar att ta sig upp ur sängen...
Veronica

Antar att den värsta träningsvärken kommer imorgon för än så länge är den hanterbar... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress