Godkväll
Jaa ni.. Springrundan imorse gick ju inte speciellt bra vilket ni säkert kunnat räkna ut. Jag har haft lite känning eller vad man ska kalla det i vänstra knät i en vecka ungefär och det blir bara sämre och sämre. Idag gick det från känning till att göra riktigt ont varje gång jag satte ner vänsterfoten och belastade knät. Förmodligen är det en inflammation i ett muskelfäste (eller början till ett?) inte så konstigt kanske med tanke på att jag gått från noll träning till All in x100 typ.. Den här veckan har jag tränat alla dagar utom fredag. Ja ni hade säkert räknat ut innan att det skulle kunna hända och jag har också tänkt på det men samtidigt har det gått så bra så jag tänkte att riskerna är nog förbi nu..

Sen så hade det iofs inte spelat nån roll imorse om knät kändes bra eller inte, det hade inte blivit nån bättre runda för det... Min kondition är så JÄKLA DÅLIG! Det känns som om det brinner i halsen och som om jag blir strypt typ! Usch! Det var motvind, uppförsbackar, grusgångar.. Jag gick och spottade slem och klagade på mitt knä och var nog mest allmänt jobbig tror jag! 

Fått mera ont i knät under dagen och det smärtar till rejält när jag reser mig upp från sittande och får kroppsvikten på knät eller hur jag ska formulera mig... 
Har varit och köpt Voltaren gel (som för övrigt är sjukt dyrt tycker jag) och Alvedon. Fast att det tar emot så får jag hoppa över bodypumpen imorgon. Så får vi se hur det känns på tisdag sen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress