Fredagsvikten
Idag stod vågen på 67.3kg, sakta men säkert neråt :) 

Idag har jag så mycket att göra som jag ligger efter i, sånt som jag har skjutit upp hela veckan..! Ikväll ska jag åka och lämna in barnkläder som ska säljas på loppis under morgondagen. Har knappt börjar rensa ännu och allt ska märkas med namn, storlek och pris och sen sorteras i storleksordning också.. 
Jag får lägga på ett kol under dagen helt enkelt.

Jag har lite bebiskläder (flicka) som jag nog inte kommer att lämna in på loppisen då det är lite finare saker. Bodyklänningar från Ralph Lauren och T-shirtar därifrån med blandannat.. Skulle det finnas intresse för er att köpa? Om jag gör ett inlägg med bild på plaggen och pris (inkl.frakt) och så kör vi först till kvarn. Vad tror ni? 
Sofia

Tycker jag låter som en toppenidé!!! Ska hålla utkik..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress