Bra magkänsla :)
Idag efter bodypumpen så kände tränarn på mina magmuskler igen (sist var en månad sen när jag började på gymmet) och hon sa att det var en klar skillnad! Sist så var hon lite osäker och trodde att dom fortfarande var lite separerade. Därför har jag haft förbud att träna magen genom magövningar. Sen är ju magen och bålen med i de flesta rörelser man gör ändå och det fick räcka som magträning. 
Iaf, nu kände hon som sagt igen och till min glädje så hade dom gått ihop riktigt fint, hon kände att dom var helt tillbaka på plats igen :) Så nu har jag fått övningar som jag ska börja med hemma på pilatesbollen och så fick jag klartecken att utföra de magövningar som är under de sista 5 minuterna under bodypumpen. Men Core 30 min får vänta lite till, jag ska starta försiktigt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress