Bloppis
UPPDATERAR OCH PLOCKAR BORT DE ARTIKLAR SOM ÄR SÅLDA
Här kommer plaggen jag säljer :) Nu är ju det här bara för flickor och rätt små dessutom, så räknar inte med att få nåt sålt, jag menar hur många läsare med små döttrar har jag? Men man kanske vill köpa i present till nån annan? 😊
Blir det inte sålt här så lägger jag ut det på Tradera ist. 
Priserna är med porto också, men vill man komma förbi och hämta här så går det såklart också bra :). Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det först till kvarn som gäller. Man skriver en kommentar med numret på det plagg man vill ha och så skriver man ordet "köper" :) 
Ok, här kommer dom:

Ooops här var det tomt!! Vad kul att jag fick allt sålt, det hade jag inte räknat med :) Med lite hjälp från Tyra såklart som länkade hit idag 💗

Bloggen är ju modifierad och kommentarer måste godkännas av mig innan dom syns. Jag kommer ju se vilka som skrivs först och så meddelar jag tillbaka i ett mail och bekräftar om ni hann först eller ej :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress