Trött trött trött!!!
Nä nu behöver jag klaga av mig lite! Jag är så T R Ö T T!!! Känns som om jag inte har fått sömn på flera månader. Kan man bli utbränd av att bara vara mammaledig?? Känns som om hjärnan är heeeelt slut! Det susar i öronen lite få och då och pulserar i hjärnan typ. Jag är så otroligt frånvarande fast jag försöker att inte visa det. Men Markus känner av det och frågar rätt ofta om jag är nedstämd eller så men det är jag verkligen inte, jag är bara trött! Jag har svårt att koncentrera mig på nånting och ska jag göra nåt så enkelt som att svara på ett sms så känns det som om hjärnan håller på att bli överkokt nästan. Jag måste tänka till ordentligt också ifall nån ställer en alldeles vanlig fråga till mig, det tar en stund innan jag förstår frågan och då kan det vara nåt så enkelt som "vad är klockan?". 
Trött har man ju varit förut men det här är nåt helt nytt, att vara så här mentalt och fysiskt trött! Har kännt så i 1.5 vecka nu ungefär och vill bara komma ifatt igen! Inte alls kul!!!! 
Idag kom Macke hem vid 21:30 då han varit i Vårgårda och jobbat och då var både Axel och Hedvig vakna fortfarande. Inatt fick jag nog inte mer än 4 timmars sömn och då var det inte ens sammanhängande :( Jag har hamnat i nåt sorts tillstånd där jag blir för trött, Övertrött (!) och sen går det bara inte att sova. 
Nu vill jag bli mig själv igen! 
AFA Försäkring

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: http://www.afaforsakring.se/Forsakringar/Forsakring-vid-foraldraledighet-och-graviditet/

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Zoe
AFA Försäkring

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress