Midsommar
Midsommarafton firades i Söderköping igår :) Först var vi i Brunnsparken och på kvällen var det grillning hemma hos Familjen Andersson (kusin Veronica). 

Vi var sen hemma vid 22:15 (jag var chaufför) och då satte jag igång med en städning av lägenheten, tvättade en maskin och såg två avsnitt av min nya favvoserie (Orange id the new black) medans jag väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar. Somnade nån gång mellan 01-02, vaknade vid 08 och var tvungen å gå in till Axel för att kolla så att han levde för så länge sover han aldrig! La mig där hos honom i hans säng och sov där till kl.10 :) (Axel sov ända till kl.9) 
Precis ätit frukost, nu ska H sövas för sin förmiddagsvila sen är det dusch för övriga familjemedlemmar och så snart H vaknar igen så ska vi åka till Lindö där också Mackes syster med familj är :)
Veronica

Tack för igår!

Svar: Tack själva!!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress